poniedziałek, 16 lipca 2012

Życie bez przyjaciół to życie bez słońca.


Dlaczego boję się Ciebie stracić, 
podczas gdy nawet nie jesteś mój?


 Miałeś ją na wyciągniecie ręki, nawet za bardzo nie musiałeś się starać, wystarczyło byś ją troszeczkę  
pokochał i pokazał ze jest dla Ciebie wszystkim..



 potrzebuję tylko spojrzenia skupionego na mnie i zabójczego uśmiechu specjalnie dla mnie, będę w niebie.

  
Pamiętam tylko tyle,że znaczyłeś dla mnie zajebiście wiele.


W życiu tak mało mamy czasu na miłość, bo ważniejsza jest teraz materialna przyszłość.


 Leżałabym Ci na kolanach, bawiłbyś się moimi włosami, i słuchalibyśmy ulubionych piosenek.


 twój świat, twoje kredki, więc nie pozwól nikomu wpierdalać się z flamastrami.


Chcę tylko wpleść palce w jego włosy, poczuć jego ciepło i przez chwilę być cholernie szczęśliwa .


 W tych czasach gdy upadniesz.. Prędzej zrobią Ci zdjęcie niż pomogą wstać..

 Śmianie się z samego siebie to najlepszy dowód na poczucie humoru ...♥


Przyciągnąć wyglądem, zatrzymać charakterem ...


 czasami chciałabym serce zostawić w szufladzie, a sumienie zakopać w ogródku.



 czasami mam niewyobrażalne pragnienie, 
by zacząć całe swoje życie od nowa .

  

Żaden pociąg nie dogoni straconego czasu....



-A Ty co, zakochałaś się?
- eee Babciu, skąd takie pytanie?
- Bo coś nie pyskujesz


 Bo ja lubię zapomnieć o wszystkim co mnie martwi. 
Marzyć o czymś pięknym co prawdopodobnie nigdy się nie zdarzy.

  

Nie umiem o Ciebie walczyć, 
ale tak strasznie mi na Tobie zależy. 



 
Wydaje mi się, że moje 'lubię Cię' znacznie urosło .



Romantyczna kolacja i milion róż - to nie dla mnie. Wystarczy mi ławka w parku , 
Twoja obecność i poczucie , że coś dla Ciebie znaczę.


To uczucie gdy chcesz mu to powiedzieć a wiesz że nie możesz . 




Zbyt słaba by walczyć, zbyt silna by się poddać... 


Na początku grał na gitarze. Potem na moich uczuciach.

 
najbardziej ranią i podniecają te najprostsze gesty.♥
 
 
 
Chcę tylko twojej miłości .

pisała : mexy
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz