wtorek, 26 czerwca 2012

żyje się tylko raz , ale jeśli żyje się dobrze , to ten raz wystarczy





pytasz co u mnie? wszystko się zmieniło, nic nie jest tak jak było, wszystko się zmyło, deszcz łez zalał dni, a sny wypełniają się marzeniami, bo dziś wita mnie nowymi ranami.

mimo wszystko było pięknie i nawet gdybym chciała nie mogę zrobić nic , by powiedzieć , że był to najgorszy okres w moim życiu 

giń szmato we łzach tęsknoty.

powiedzieli , że nie wypada nam za sobą tęsknić .

jak się wtedy zachowałam ? przyjebałam szczęściu w mordę . przyjebałam , choć przyszło do mnie , usiadło na kanapie i słodko się uśmiechało , odrzuciłam je choć było na wyciągnięcie ręki .

była tak zaślepiona jego osobą , że jego największe wady brała za zalety , bez których w życiu by się w nim nie zakochała .


może nie wiem co to miłość , może jestem bardzo niestablina w uczuciach i może zapomnę o tobie za kilka dni , ale w tym momencie jesteś najważniejszą osobą w moim życiu , której wybaczyłabym dosłownie wszystko , wiesz ?

lubiłam ten stan , kiedy wszyscy zastanawiali się czemu cieszę mordę jak głupia do zwykłego , starego telefonu .

nawet kawałek zwykłego uśmiechu potrafi zawładnąć czyjąś osobą


wiem , że znów będę się bać . wtedy - gdy nadejdzie szczęście 

przecież to takie banalne nazwać kogoś swoim tlenem . dać mu do zrozumienia , że jest tak samo ważny , że bez niego po prostu nie damy sobie rady , nie przeżyjemy . ale w tej sekundzie , w tym miejscu , w obecnej sytuacji nie mogę tak po prostu skłamać . jesteś nim , czy tego chcę czy nie . jesteś powietrzem , które pokochałam z całego serca 

jesteś w stanie powiedzieć , ile już było tych obietnic ? obietnic , po których miało być tak perfekcyjnie i idealnie , obietnic w których nikt i nic nie miał prawa nam zagrozić . jesteś w stanie powiedzieć ? wiesz , ja chyba też nie 

ej , ej , stój , zaczekaj . czy to nie ty zawsze mówiłeś , że ładna buzia nigdy nie będzie tak ważna i wartościowa jak ładne serce ? 


Czasami osoba od której niczego nie oczekujesz , staje się osobą , bez której nie możesz się obejść .

pamiętam słowa, które zabolały mnie tak strasznie. co czułam? nie pytaj, nieważne.

moje zachowanie jest niepewne, kiedy stroisz obok mnie .

Będzie tak jakbyśmy nigdy się nie poznali 



Magią muzyki, jest to, że każda piosenka przypomina Ci chwilę z życia 

yeah, pokaż ten uśmiech za milion dolarów.

życie to nie bal , to tani melanż .


potrafi swoim uśmiechem rozpierdolić wszystkie moje kłopoty, jest bezkonkurencyjny.

A wszyt­ko jest tak cho­ler­nie smie­szne że sie płakać chce.



jestem teraz na etapie : wykastrujmy wszystkich facetów, a będzie lepiej.

jeśli ktoś w życiu zbłądził , to nie z powodu wersów - tylko przez własną głupotę, która podpowiada sercu

zabija mnie brak Twojej nieobecności.

Cała jestem bałaganem, bitwą, wojennym stanem, nie jestem spokojna, w mojej głowie wojna.

___________________________________
krótko.
ncz.
lovechuckb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz