czwartek, 21 czerwca 2012

,,Siedział na ławce. Ona podeszła do niego z uśmiechem na twarzy,usiadła mu na kolanach i dotykając ręką jego policzka powiedziała: 'Wypierdalaj z mojego życia'."

 

,,Ciekawa jestem, czy przyszedłbyś na mój pogrzeb. Czy uroniłbyś łzę, jakbyś się dowiedział, że nie żyję. Czy przeszłaby Ci przez głowę myśl 'Cholera, skrzywdziłem ją, a ta mnie na serio kochała'. Czy przejąłbyś się moją śmiercią?"


Nie ma gorszego zła od pięknych słów, które kłamią.

  
pobrudziłam sobie usta Twoją miłością.
 

Podchodzi do niego i go całuje. - A za co to? - A za nic. Od tak. Po prostu. Uśmiecha się do niego. On odwzajemnia uśmiech.


Pożegnalny pocałunek? Nie mam nic przeciwko

Idźmy do jakiegoś nieznanego miejsca i ukryjmy się tam


powiedzieli nam, że szybko o sobie zapomnimy. pomylili się


Kochasz? To czemu ją ranisz?


'Jeśli czujesz, że straciłeś coś, co nigdy nie było Twoją własnością, to znaczy, że kochałeś.'
I możliwe, że w pewien wieczór zatęsknisz za mną. Przez Twoją głowę przejdą wspólne chwile niczym film w kinie, ale wiesz - film można odtworzyć raz jeszcze . Nas " raz jeszcze " już nie będzie .


~ Mamo?
~ nadal kochasz tatę?
~ tak
~ to dlaczego z nim nie jesteś?
~ bo w życiu bywa tak że czasem ludzie po prostu do siebie nie pasują...



Milion błędów i zero wniosków.



Samotność jest wtedy, gdy otacza cię mnóstwo osób, oprócz tej jednej...



Zawsze warto iść dalej! Granice są tam, gdzie je sobie wyznaczysz.



- chodź pomogę Ci. Podaj rękę. - Ale.. - No dalej, zaufaj mi. - Ale co, jeśli coś pójdzie nie tak? - To upadniemy razem..


Miłość? - nie ważne czy poznaliście się w internecie czy na mieście
Kilometry - nieważne czy jest ich 10 czy 600.
Wiek - nie ważne czy dzieli was 6 lat czy 18.
UCZUCIE - w miłości jest najważniejsze.

Życie ciężkie jest bądź wytrwały walcz i bierz. A to wszystko po to jest. byś miał co chcesz.


Wszyscy wydają się być fajni, dopóki nie poznasz ich bliżej.

I potrafię 20 razy przeczytać od ciebie tego samego sms, bo daję mi on tyle radości jakbym czytała go po raz pierwszy.

,,Lubiła tańczyć Pełna radości tak Ciągle goniła wiatr Spragniona życia wciąż Zawsze gubiła coś Nie chciała nic Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" Mówiła mi..."

-Uśmiechasz się.
-No i?
-No i to jest takie słodkie.



Zmień coś w swoim życiu
Mów prawdę
Naucz się mówić 'nie'
Wydaj wszystkie oszczędności
Zrób coś szalonego
Spróbuj poznać kogoś przypadkowego
Nie planuj niczego
Odważ się powiedzieć, że kochasz
Śpiewaj głośno
Śmiej się z głupich żartów
Płacz
Przepraszaj
Powiedz komuś jak wiele dla Ciebie znaczy
Nie tłum w sobie emocji
Śmiej się tak, żeby rozbolał Cię brzuch
Nie bój się próbować
Miej swój styl
Niczego nie żałuj

Na końcu jest zawsze dobrze , prawda ?


`Wystarczy minuta by kogoś poznać, godzina by polubić, dzień by pokochać, a zabraknie życia żeby zapomnieć...`




Dwa razy głośniej słyszymy gdy mamy kaca dwa razy intensywniej czujemy gdy nie ma papierosa, dwa razy mocniej bije nam serce gdy w okół pustka.



Brak mi Ciebie. Bardzo brak.




Twój uśmiech łamie mi żebra.

"Spośród wszystkich ludzi dzisiaj wybieram Cię,
i bez trudu w całym tłumie dostrzegam, że,
ten którego szukam przecież jest obok mnie,
chyba widzę jak wyglądać mógłby nasz świat."
- Jesteś chyba jedynym facetem przez którego nie uroniłam żadnej łzy.
– Znamy się od pięciu minut , piękna.
– Masz rację. To pewnie dlatego.


Teraz jest czas, pokaż siłę charakteru.



Sam sobie musisz udowodnić, że masz jaja, wziąć się w garść i powiedzieć: DZIAŁAM, WRACAM.



Trudno wybierać między tym co dobre, a tym co kusi



' I znów od nowa pisana historia na kartce w zeszycie... '


Mój plan na wakacje ? Zero Ciebie, mnóstwo mnie i szczęścia


Teoretycznie wszystko miało być inaczej...


Czekałam na to, żebyś mnie zauważył.


Uwierz, że pomimo wszystko, nigdy nie będziesz mi obojętny.


chce zniknąć na moment , zobaczyć komu będzie mnie brakowało najbardziej.


Przecież Ci wybaczyłam, czego oczekujesz więcej?
Dałam szanse byś mógł pokazać, że Ci naprawdę zależy!
Jestem naiwną dziewczyną o niebieskich oczach,
a ty gówniarskim egoistą, który myśli, że wszystko mu się należy.



Marzymy o ideałach, zakochujemy się w idiotach.


I mimo to, że setki razy powtarzała sobie "Nie kocham Go, kurwa " To serce i tak jej odpowiadało "Szalejesz za nim, idiotko !"


Nie wiem jak możesz tak długo milczeć...


wstaję rano z myślą że go ujrzę , wychodzę z domu z myślną że go spotkam , wracam z myślą że go zobaczyłam , zasypiam z myślą że mi się przyśni .


Pierwsze odwzajemnione uśmiechy , nieśmiałe esemes'y , potajemne spotkania , pierwsze drgnięcie serca ku sobie . Wracając do tamtych chwil , mimowolnie na mojej twarzy rodzi sie uśmiech .


bo podobno dla wszystkich chwil warto żyć. a dla momentów załamania, płaczu, bólu , łez ? dla chwil rozczarowań , pochopnych wniosków, upadków bez powstań? dla miłości, warto ?


 Spójrz mi w oczy i powiedz, że mam o Tobie nie marzyć, że mam zrezygnować.



moje serce nie zasługuje na kogoś, kto o nie nie walczy.

wciąż czekam na ten dzień, gdy wstanę,zobaczę za oknem słońce i wiadomość od Ciebie,jak bardzo tęsknisz, kochasz i potrzebujesz.

-Wy jesteście razem ? - Nie , ale on może do mnie mówić kochanie


Najgorsze to iść z kimś za rękę nie wiedząc czy on czuje to samo. No bo w końcu bajery są teraz na topie.


Przytuliłam Go po raz ostatni.Nic nie zrobiłam,a przecież czułam,że Go tracę..

Gdy już myślałam że jest mój, ona złapała go za rękę.


Nie przyzwyczajaj się do mnie. Nie zapamiętuj mojej twarzy, nie pamiętaj, ile łyżeczek cukru wsypuję do herbaty, zapominaj jak się ruszam, jak ubieram, jak pachnę. Nie przywiązuj się do mnie. Ja mam w zwyczaju uciekać.

dzięki Oliwia ;* 
Man

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz