czwartek, 28 czerwca 2012

Miłość nie musi być idealna , wystarczy, że jest prawdziwa .



Gdy Cię widzę moje serce na chwilę przestaje bić . 



Tak okropnie trudne było uświadomienie sobie, że już nie wrócisz, że już mnie nie chcesz.
 


zwykłe " cześć" w moją stronę, a nogi mam jak z waty.




Moje marzenie? Mieć Cię na co dzień, dla siebie. Móc Cię przytulać, kiedy tylko będę miała ochotę. Nie musieć czekać. Nie musieć tęsknić.



 Wiesz że będziecie dobrą parą 
,ale wolisz nie ryzykować przyjaźni . 




wiesz nienawidzę się z Tobą przyjaźnić, 
za bardzo cie kocham jak na przyjaciela. 

  


Cholerny ucisk w klatce piersiowej, smutne oczy, udawany uśmiech,
 powracające uczucie zagubienia i bezradności.. 





 Pragnienia są pozostałością po pustych obietnicach.



A najlepszym uczuciem jest osiągnąć tyle na ile nikt nie liczył.

  

 Bo sukces to coś, to coś czego nigdy Ci nie wybaczą.




Nigdy nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady. 



   
Nie śnij się. nie śnij.Robisz mi nieporządek w chaosie.

  


Przechodzisz i się uśmiechasz - no tragedia jakaś.




zostawmy to wszystko i chodźmy na spacer , bo dzisiaj ten świat wygląda inaczej.

   


Wpadła w ten wiek, wiek problemów. i właśnie tak z dnia na dzień wszystko coraz bardziej się komplikuje.

  

 Czasem mam wrażenie, ze cały świat zjednoczył się tylko po to, 
by pokazać mi wielkiego fucka.





 Nie wiem co myśleć, co czuć i co zrobić każda opcja jest beznadziejna.



Lubię na Ciebie patrzeć, a jeszcze bardziej lubię jak ty patrzysz na mnie.



Mam w swoim życiu taką osobę, na której widok mimo wszystko zawsze się uśmiecham.


 mój klimat ♥

pisała : mexy






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz