piątek, 1 czerwca 2012

Złe decyzje tworzą dobre historie.


Mówią, że ludzie są rozmaici. Nigdy w to nie wierzyłam. Ludzie dzielą się chyba tylko na tych, którzy lubią jabłka, i na tych, co nie znoszą jabłek. 





Żyjesz jak menda, poruszasz się jak menda, kradniesz jak menda, kochasz mendy i jak menda. 




Życie jakby umyka obok..




Poczułem się tak jakby połowa mnie umarła i nigdy nie będę taki sam jak dawniej.



Teraz coraz rzadziej patrzymy na świat tak samo.





Niby nikt nie wymaga, żeby kretyn czy idiota miał jakąś filozofię życiową, ale może dlatego nigdy żadnej nie miałem, bo nikomu nie chciało się ze mną o tym rozmawiać.





Wiem, że na trzeźwo by tego nie zrobiła, wiem, że na trzeźwo by o tym nie mówiła, alkohol robi z Ciebie świnię.





Nie lubię jak mi ktoś tak wywala prawdę prosto w oczy, w dodatku prawdę, którą świadomie od siebie odpycham.




Godzimy się, żeby wytykano nam nasze błędy, cierpliwie pozwalamy się karać za nie, wiele z ich powodu znosimy, ale buntujemy się, gdy mamy się ich wyrzec.






Za wszelką cenę chciała być kimś innym. Tylko nie bardzo wiedziała kim






Ale człowiek może odczuwać nieszczęście tylko do pewnego określonego stopnia, wszystko zaś, co przekracza jego wytrzymałość, może człowieka już tylko zniszczyć lub uczynić obojętnym.



Ja już nie mogę żywić się wczorajszym szczęściem.



I przeklinała czas potrzebny na ukojenie bólu, przeklinała ten martwy czas, który przyniesie jej zapomnienie.




Napisz mi wzór na reakcję spełnienia marzeń.



Noc pochłonęła wszystkie troski, otuliła nas swoimi ramionami i pozwoliła się wypłakać.




Zresztą to nie pierwszy taki upadek. Na pewno nie ostatni. Każdy następny czegoś uczy. Ten nauczył mnie ostrożności i dystansu. Nie ufać marzeniom. Nie ganiać nierealnych faktów. Nie myśleć dobrze, kiedy tak nie jest. Nie dać się oszukać. Bronić swoich uczuć. Walczyć o szczęście. O miłość. O życie. O wszystko.




Ofiarowanie przyjaźni komuś kto oczekuje miłości, to jak proponowanie chleba komuś kto umiera z pragnienia.


Jest burza, która przechodzi przez moje zamarznięte serce tej nocy.



Rzeczywistość tworzę i nie ma tam Ciebie.




I przeklinała czas potrzebny na ukojenie bólu, przeklinała ten martwy czas, który przyniesie jej zapomnienie.



Widzę, że biegniesz by powiedzieć ‘tęskniłem za Tobą’. Tęskniłam za Tobą..



Słyszę Twój wdech. Zaczyna się kolejny dzień.



Jeśli miłość byłaby książką, spotkalibyśmy się na pierwszej stronie.




Odszedł.
A ja również dobrze mogłam powiedzieć, że umieram.



Wystarczyło tylko to, że na jakiś czas wyłączyłam telefon, a Ty stawałeś na głowie by dowiedzieć się co się stało.



Jeden sms od niego i uśmiechasz się nawet do ściany.




Przychodzą takie momenty, że żaden wulgaryzm nie jest w stanie określić tego co czujemy.




i uwierz, są sytuacje, gdy myślisz na poważnie,że życie jest piękne.




To piękne, że istnieją ludzie, dla których jesteś cały światem.




Jeśli kiedyś zapomnisz co to miłość, przyjdź, przypomnę Ci.



Nie wiem, kiedy rodzi się miłość, ale doskonale wiem, kiedy umiera.





Bo my istniejemy, a cały świat powinien zamilknąć.




Szukałam Ciebie dziś w szafie, to szalone, wiem..



Trzeci podpunkt : nie wspominać.



Mimo, że nie wierzyłam w żadne Twoje słowo, to miło było słuchać.



To tylko sezon na bycie samotną.




Nie wiem, czy to miłość, bo jeśli to miłość, więcej jej nie chcę. Skończyłam z tym.



Dzieliłam z Tobą wszystkie tajemnice, nawet jeśli bolało mówić prawdę.




Jesteś tym, który mnie uszczęśliwia, kiedy wszystko staje się szare.





Oczy mieć zamkniete i usta, nie bronic sie, umrzeć, zapomnieć.



Jesteś jedną z niewielu rzeczy, które warto pamiętać..



Nikt nam nie powiedział, kiedy mamy się pożegnać.




Oczy mieć zamkniete i usta, nie bronic sie, umrzeć, zapomnieć.





Po własnych ścieżkach długo chodzę,
A drogowskazem bywa wiatr.
I serce zmarzło mi po drodze
I tak je niosłam, niosłam poprzez świat.




Ogrzej mi serce choć na chwilę.



Wśród tych wszystkich wyrafinowanych dziwek czuję się jak królowa. 



____________________________________________________________________________________________

- Nie patrz tak na mnie.
- Jak?
- Jakbyśmy planowali jakąś wspólną przyszłość.

Man

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz