czwartek, 31 maja 2012

2 słowa , 9 liter .





jakby się dużo myślało nad tym co się robi, wyszło by zupełnie inaczej. problem w tym, ze gdy coś jest piękne , chcemy to jak najszybciej. potem cierpiąc.




choć znaliśmy się bardzo krótko , to czułam jakbyśmy znali się całe życie . 







ten stan gdy oparłeś głowę na moim ramieniu . 










Twój uśmiech to najpiękniejsze 
co w życiu widziałam .




Robiąc nadzieję drugiej osobie, tworzysz nową bajkę często bez wyjścia 





Rozbudziłeś we mnie iskrę nadziei na lepsze jutro . 



 opowiedz mi jak funkcjonuje się od melanżu do melanżu.
 




 Szczęście to "coś", co każdy może poczuć, choć przez chwilę, w swoim życiu.







Nie sądziłam, że wystarczy jedno Twoje spojrzenie,abym nie mogła 
Cię już nigdy zapomnieć.





wiesz jak to jest, gdy tak bardzo chcesz komuś coś powiedzieć i czujesz,
że nagle nie umiesz mówić?





Dziewczyna nie zakochuje się dla zabawy. Pamiętaj.





 fotografia-ułamek sekundy, który trwa wiecznie.






Szanuj mnie, bo jestem jedną z tych, których nie może mieć każdy..

w środku rozpadam się na kawałki.




Pamiętasz tą ciszę po której następuje pocałunek? 
To jest chwila, której nie da się wymazać z pamięci.



Przecież uczucia nie są czymś, 
co zapala i gasi się jak światło.
  




Chwile - jak truskawki, każda smakuje inaczej. Pamiętasz smak tylko tej ostatniej, resztę możesz sobie tylko wyobrazić .







i będzie jak dawniej , przestańmy się spieszyć , zacznijmy od nowa , od tych małych rzeczy.







przytul mnie za każdym razem, gdy mrugnę.

  


Witam w moim świecie. W którym złamane serce jest częstsze niż wschody słońca.

  



randka z myślami . przytulenie do fotela . usta stykające się z gorącą czekoladą . chusteczki na pocieszenie .





 Nie przeciągaj pożegnania, bo to męczące. 
Zdecydowałeś się odejść, to idź.






Oni mówią, że Disneyland jest najszczęśliwszym miejscem na ziemi. Widocznie nigdy nie byli w Twoich ramionach.




   

chcę Cię przeprosić ale nie wiem jak.





 Chciałam dostać tylko gwiazdkę z nieba. Ty dałeś mi całe niebo.

  



 Bo to co dla mnie miało sens 
odeszło razem z Tobą . 






- co robisz ?
- jestem w Nowym Jorku, czekam na limuzynę, która zawiezie mnie Wellington Hotel, gdzie wypiję lampkę szampana z Jamesem Bondem, dzięki któremu wystąpię w najnowszym sezonie CSI Miami.
- naprawdę ?
- nie, na fejsie siedzę.






 Co byś zrobił gdybyś wiedział, że ten dzień jest dniem przed końcem, którego odejdziesz w wiecznym śnie ?





 Twój uśmiech - najpiękniejszy na świecie .


 pisała:Mexy






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz