piątek, 15 czerwca 2012

są osoby z którymi dzień staje się lepszy.


jeden gest, kilka słów może zmienić wszystko



zmieniaj się na lepsze

każda rzecz, czynność, wypowiedziane słowo ma wpływ na przyszłość.

spadająca gwiazda.
masz 3 sekundy. 
pomyśl życzenie. 
odczekaj chwilę. 
spełnij je.

nie zamierzam się starać by wszystko było dobrze, skoro to Ty zjebałeś.

przestało być jak w bajce

są takie banalne czasowniki, które tak cholernie dużo znaczą

przyznam szczerze, że łatwiej było pisać o tej nieszczęśliwej miłości.

kocham Cię part 5413619856149






za miłość, przyjaźń i wspólne awantury.


- wiesz jak jest odpoczywać po niemiecku?
 -jak? 
- ruhen.
 -świetnie! to teraz będziemy się ruhen non stop. w sumie zaraz też trzeba ruhen.



czasami wiesz lepiej jest się tak całkowicie od niego odizolować. skasować numer, archiwum rozmów, spalić zdjęcia, zakopać wszystkiego jego rzeczy. ładniej zapomnieć, gdy w zasięgu wzroku nie widzisz rzeczy, które Ci o nim przypominają.


Jak oszukać czas? Jak roześmiać mu się w twarz ?



Śpię zawsze kiedy jest mi źle. Mogłabym przespać całe życie 



Co to szczęście, powiedz mi gdzie go szukać, chyba byłem wszędzie gdzie jeszcze mam zapukać?



Na ryju uśmiech, w oczach rozsypka 


Nigdy nie będę żałowała, że byłeś, nie ważne, że przez

 chwilę, nie ważne, że kiedy już przestałeś być nie

 potrafiłam normalnie funkcjonować, że zawalił mi się mój 

cały świat, nie ważne, bo chwilę, w których

byłeś były najlepszymi chwilami w moim życiu, sprawiłeś, 

że byłam najszczęśliwsza na świecie.




Prawda boli,
 szczerość rani, 
kłamstwo uzależnia.

Pierdole to wszystko !
 Jestem bezczelną, pyskatą, nieogarniętą gówniarą.
 dziękuję, miło mi .

Nikt mi nie zabroni więc jaram się do woli. I przyznam się doszczętnie - jarasz mnie permanentnie i pachniesz ponętnie, jak dla mnie nieprzeciętnie.


Siadam,
 wyciągam szluga,
 biorę bucha za tych,
 którym już nie ufam.



wysiadam.
a Ty zaryzykuj.
_________________________________________________________________
dziś krótko, dziękuję za uwagę.
lovechuckb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz