sobota, 16 czerwca 2012

Na jak długo musiałabym zniknąć, żebyś poczuł, że Ci mnie brakuje?

 
Czego się boję? Boję się stracić ludzi, których kocham. Boję się, że kolejny raz mi się to przydarzy. Boję się samotności. Boję się kiedyś obudzić i zdać sobie sprawę z tego, że nikogo już przy mnie nie ma.
 Kurwa, od tych wszystkich 'buziaczków' w opisach, zaraz zarzygam monitor..
 Prowadź mnie przez ciemność, aż do początku dnia.
  Pozwól, że opowiem Ci o znajomości, która trwa, chociaż nie jest pewna swojej przyszłości.
  Uważaj na myśli, bo zmieniają się w słowa.
Uważaj na słowa, bo zmieniają się w czyny.
Uważaj na czyny, bo zmieniają się w nawyki.
Uważaj na nawyki, bo stają się charakterem.
Uważaj na charakter - bo kształtuje twoje przeznaczenie.
  I gdy przypomnisz sobie o mnie,
pomyśl, rozpłyń się.
Przez chwilę, chociaż przez sekundę.
  Jak dobrze, że jesteś.
Jak dobrze, że Cię czuję.
  Pokazał tą inną cześć świata, a ona nic, nie zorientowała się, że to samo zło.
  Mrucz mi,
że na zawsze,
że tylko ja.
 
  - Co byś dała za jego ciało?
- Szczerze?
- Tak.

- To nic, ale za jego serce oddałabym wszystko.
Proszę Ciebie tylko o jedno. Uśmiechaj się jak najczęściej. Nie ważne czy dla mnie, czy dla innej. Uśmiechaj się. Bo tylko dzięki temu widokowi czuję, że żyję.
 czekam na Ciebie -
woda na herbatę
wygotowała się do czerwoności.— Krystyna Gucewicz.
  Bez Ciebie to strata czasu.
  
  Moim zdaniem związek polega na tym, że ma być Ci dobrze z tą osobą bez względu na sytuację. Bez względu na to czy jesteście na imprezie czy w domu w kapciach ona ma być dla Ciebie najważniejsza i ma Ci wystarczać za cały świat.

Ile szczęśliwych myśli zostaje zaduszonych pod kołdrą, kiedy się samotnie śpi w swoim łóżku, i ile nieszczęsnych snów się nią ogrzewa.
Ale kiedy się ktoś rumieni, to jakby mówił "tak", prawda?

Kochać to znaczy mieć tę wytrzymałość, która pozwala przechodzić przez wszystkie stany, od cierpienia do radości, z tą samą intensywnością.

Dla kogoś znaczysz wszystko.
 
Prawda jest taka, że tęsknię za Tobą. Cały czas, każdej sekundy, każdej minuty, każdej godziny, każdego dnia.
Z każdą chwilą mojego myślenia, jesteś bardziej przystojny niż Ci się wydaje.
 
Wiatr niech Cię dotyka. Wciągaj to powietrze przez zaciśnięte zęby. 
 
On jest tak doskonały, że zrobię wszystko, by go poznać.
"Jak nie ten to inny" - cholernie chciałabym mieć takie podejście..
Mama zawsze mi mówiła:
Niczego nie ułatwiaj mężczyźnie. Jeśli Cię kocha, to Cię znajdzie, choćbyś nie wiem gdzie była, zdobędzie Cię nawet spod ziemi. A jak mu będziesz pomagać, to choćbyś podała się na srebrnej tacy nic z tego nie będzie. Pamiętaj, nigdy nie ułatwiaj mężczyźnie.

- Nie widzę gwiazd.
- Ale są.

Jestem za blisko, żeby Mu się śnic. Tak nie powinno byc.
Ja naprawdę chciałam wierzyc, że Ci na mnie zależy.
 
Próbujesz uciec? Dlaczego?
  Popatrz mi w oczy i powiedz, że uciekasz.. że uciekasz przede mną.
I nie, nie będę się na Ciebie złościc. Ja też miewam gorsze dni.
Czasami patrzysz przed siebie, ale nawet nie wiesz, na co tyle czasu zwracasz uwagę, prawda? Myślami błądzisz.
Zatopić się w Twoich ramionach i utonąć, jeśli trzeba. Ryzyko traci wartość, gdy powietrze pachnie Tobą.
Bo gdybyś tylko wiedział jak piękne są Twoje oczy, sam byś się w nich zakochał.
Jesteś taki mój. Taki bardzo mój na własność.
Kocham Cię każdego dnia. Każdego dnia coraz mocniej. Coraz mocniej i mocniej.
Mam nadzieję, że domyślasz się, co chcę Ci powiedziec, gdy w trakcie rozmowy z Tobą, nie mogę wypowiedziec ani słowa.
Każdego ranka wstaję i wiem, po co wstałam.
Dla Ciebie.
 Trwaj chwilo, jesteś piękna! 
Man

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz