środa, 9 maja 2012

Zobaczysz, zapomnisz, czas to morderca.


Z czasem przychodzi taki moment, że po prostu czujesz, wiesz już na pewno, że musisz się wycofać. odpuścić, usunąć się w cień.





 Zrozumiałam, jak bardzo można się pomylić, patrząc ludziom w oczy.




 Zobaczysz, zapomnisz, czas to morderca.




że wiesz.
że chcesz.
że tęsknisz.
tyle możesz powiedzieć,
a milczysz.




 "Zapragniesz mnie z powrotem łzy spadną na ziemię
Zdusisz w sobie ból wiesz znam to pragnienie"






 Powiedz jak zapomnieć ? powiedz a spróbuje.





  "Ty zostaw wszystko i przyjdź na dworzec,
Ale nie proś abym został, bo muszę odejść."





 Zostaw mnie, nie kuś, nie mów, nie wołaj, daj skołatanym myślom odpocząć - już pora .






 “Kiedy sobie wyobrażam że miałoby was nie być , szczerze ? nie miałbym po co żyć , nie miałbym dokąd iść , cały mój świat , wszystko co mam , to Wy !”






 Czasem nie wiedziała co się z nią dzieje bo tak jakoś w jednej chwili traciła siły na wszystko i kompletnie nie wiedziała co zrobić.






 Nigdy nie zapomnij, że byłaś przy nim szczęśliwa. Niech tych wspomnień nie przyćmi teraz nienawiść, która i tak jest udawana, bo najchętniej w akcie dzikiej desperacji wróciłabyś do niego dając mu tyle szans ile będzie potrzeba żeby w końcu było dobrze.




 " zniknęło szczęście , a może nigdy go nie było .
być może mnie i Ciebie nigdy nic nie łączyło ".





 Nagle coś się kończy, jakby runął tobie świat. Pragniesz cofnąć czas na próżno. Nagle widzisz jasno tyle utraconych szans, słów, na które już za późno.




 Czas zabija. Zabija marzenia, wspomnienia, westchnienia, życia i starania. Czas zabija nas. Samych, odosobnionych, już niczyich, po prostu ... samotnych.








 siedziała na parapecie przeglądając
stare zdjęcia. tak bardzo tęskniła za
ludźmi którzy odeszli...






''Nie żałuj mnie, bo dobrze spędziłem ostatnią noc,
Nie żałuj mnie, sam wybrałem sobie taki los,
Wiesz co ? Smakowała mi wódka,
Pozwoliła zapomnieć o wszystkich tych smutkach,
Łzy, płacz - nie chcę tego widzieć, już nie..
Słusznie, bardzo Cię kocham,
pragnę zobaczyć Twój uśmiech..''






 "Jestem samolubna, niecierpliwa i trochę niepewna siebie.Popełniam błędy tracę kontrolę i czasem jestem trudna do zniesienia.
Ale jeśli nie potrafisz znieść mnie, kiedy jestem najgorsza, to cholernie pewne, że nie zasługujesz na mnie, kiedy jestem najlepsza."



Man

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz