środa, 9 maja 2012

takie tam. zakochanie się w chłopaku, który ma na Ciebie wyjebane..




I chuj, już się nie martwię. Nie obchodzi mnie jak mnie nazwiesz.





To tak jakbyś krzyczał, ale nikt Cie nie słyszy.Czujesz się prawie zawstydzony że ktoś może dla ciebie znaczyć tak wiele że bez niego czujesz się nikim.Nikt nigdy nie zrozumie, jak bardzo to boli.Czujesz się beznadziejnie jakby nic nie mogło cię uratować, ale kiedy to się kończy i odchodzi niemal pragniesz aby te wszystkie złe rzeczy wróciłyTak, aby móc mieć też te dobre.




chodź ze mną , nadamy sens życia krokom . 




i nie widzieć więcej syfu brudu kłamstwa zdrady móc szczęśliwym być

cały dzień i całą noc na przemian robić wszystko lub po prostu nic
i z tych wszystkich którzy w pędzie za wygraną już przegrani sobie drwić





Chcę Cie mieć sam na sam. Nie potrzebny mi tłum.




I czuję się kurwa całkiem żałosna, gdy myślę o Tobie nocą i błądzę






Uczę się na błędach. Mój los , w moich rękach.



Poznaj mój świat, zrozum mój punkt widzenia.


No cześć. Jest godzina  10,39 - ciekawe co robisz. Pewnie jeszcze śpisz, albo właśnie się obudziłeś i przeciągasz się, nie mając siły na wstanie z łóżka. Możliwe też, że już dawno jesteś na lekcji , i próbujesz wytrwać na nudnej lekcji czy ćwiczeniach. Ciekawe jakie myśli zajmują Twoją głowę. Co jest powodem uśmiechu, a co sprawia, że na Twojej twarzy pojawia się zakłpoptanie. Ciekawe co masz na sobie - tą szarą, ulubioną bluzę, która zawsze tak ładnie pachniała, czy może koszulę w której tak cudownie wyglądałeś? Ciekawe jak u Ciebie - bo od dawna tego nie wiem.






masz cierpieć .. do cholery... TY masz cierpieć!



To śmieszne, że kiedy przechodzę koło osoby za którą kiedyś oddałabym wszystko i traktowałam ją/jego jako najlepszą przyjaciółkę/przyjaciela ... teraz się z nią nawet nie witam, przechodzimy obok siebie bez słowa.. całkiem obojętnie.. a przecież , przyjaciel który przestał być twoim przyjacielem nigdy nim nie był. jak to wszystko zrozumieć? 




Ignoruj, nie dzwoń, nie pisz, cisza niszczy każdego




teraz, popatrz w niebo może zobaczysz co chcesz, a jeśli nie to popatrz jeszcze raz



Nie myśleć o tym już zdmuchnąć wszystkie wspomnienia niczym zaległy kurz.




najcenniejsza jest prawda, używa się jej oszczędnie 



w sumie to nie jesteś mi potrzebny do niczego. Ale nie byłabym zła gdybyś po prostu był.






Wszystko czego chcę, to być Twoją codziennością.




tak, Twoje oczy to już nie moje okno na świat





już dawno ludzka głupota przestała wzbudzać mój podziw.



uciec gdzieś daleko gdzie da się spokojnie żyć




' Nie potrafiła się mu oprzeć, to jak się poruszał, to jak się uśmiechał, to jak spoglądał na nią ukratkiem... On  do niej nie mówił nic, ale jego oczy mówiły wszystko... '



'miał tyle wad , a ona idealizowała go bez końca . '




'i mimo wszystko dalej mi na nim cholernie zależy , pomimo litrów wylanych łez , pomimo momentów załamania , pomimo tego , że jestem mu kompletnie obojętna . '



'Teoretycznie to o nim nie myślę. Praktykę zostawmy na później...'



I za każdym razem ta sama modlitwa, ta sama prośba. Żeby był mój.





'Najgorsze to zawieść się na osobie, którą tak bardzo kochałeś i potrzebowałeś ...'




Tak wiele jestem wstanie za Ciebie oddać.





Bo nie w tym rzecz, żeby leżeć, płakać, szlochać. Ktoś cię kocha, to ty też się naucz kochać.







my nie mamy wpływu na życie, życie na nas ma wpływ






czasem za mało odwagi by nacisnąć enter






Co by się stało, gdyby się nie stało, to co się stało?





Man

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz