sobota, 10 marca 2012

wspomnienia..wykańczają nas,naszą psychikę i przyszłość.

Liczę na parę dni, zrozumienia.



 'Ze mną można tylko w dali znikać cicho...'




 Do pełni szczęścia,wystarczy tylko twoja obecność.




 Nic nie dzieje się bez przyczyny .





 Uzależniasz,wykańczasz,wyniszczasz a później stajesz się obsesją .





 mogę milczeć, przeczekać, przeżyć,wybaczyć ale nigdy tego nie zapomnę !






Brakuje czasem słów, by mówić, jak smutno jest, gdy kogoś nie ma.






 Kiedy o sobie zapomniałam, odnalazłam samą siebie.






Magią muzyki, jest to, że każda piosenka przypomina Ci chwilę w życiu..




 Miłość zakazana, to właśnie ona najbardziej kusi





“Ty beze mnie marzniesz, ja bez Ciebie nie istnieję”





Zainwestuj w przyjaciół,bo w miłość nie warto .




Odłożyła na bok sentymenty, przestała płakać po nocach, zapomniała, kim dotąd była. odnalazła w sobie wolę, by odkrywać nowy świat.użalanie się nad sobą i brakiem kogoś bliskiego nie miało sensu!Serce może zaczekać... 





To ona pierwsza wzięła go za rękę, tak naturalnie, jakby ta ręka zawsze do niej należała, a on odchylił do tyłu jej twarz i mocno pocałował, jakby całowali się zawsze i jakby nikt inny nigdy tego nie robił. A potem decyzja przyszła tak nagle, że nie było odwrotu ani zastanawiania się, ani wyboru, ani zgody,wszystko działo się tak, jakby od zawsze byli razem i od zawsze znali swoje ciała i dusze. 






To ja docenię Cię, jak nikt inny stąpający po tej kuli ziemskiej. Zrozum.








  Kiedy uchyliłam drzwi do jego pokoju , zobaczyłam jak siedzi na kancie łóżka , z twarzą schowaną w dłoniach . Przykucnęłam przed nim , z poważną miną bo wiedziałam że coś się stało . Próbowałam odsłonić jego twarz , ale zapierał z taką siłą że nie dałam rady . - co się dzieje ? , szepnęłam najciszej jak się dało . Podniósł na mnie wzrok i patrząc mi głęboko w oczy odpowiedział łamiącym się głosem - zdradziłem cię - myślałam że grunt zawali mi się pod nogami , ale nie potrafiłam krzyczeć , płakać , uderzyć go w twarz . Usiadłam blisko niego , chwytając jego trzęsące się dłonie . Przyłożyłam jego głowę do klatki piersiowej tuląc go jak nigdy dotąd mocno . - Przepraszam , wiem dupek jestem , ale ja cię kocham a do niej , nic nie czuję , tak bardzo cię przepraszam . - Łzy z jego policzek spływały na moje dłonie , nie potrafiłam w tamtej chwili odpowiedzieć " ja ciebie też " , ale to była jedyna myśl w mojej głowie.







Zacznijmy od tego że Cię kocham , zakończmy na tym że nie przestanę . 





 .gdy jest ciemno, chłodny wiatr, ona wraca tam. widzi jego, widzi siebie jak tamtego dnia. przypomina sobie gwiazdy co spadają. one chyba jednak życzeń nie spełniają . 





 Ze wszystkim sobie poradzę, ale sama się nie przytulę. 





 bo jak mi przykro to kurwa płacze, proste. 



 Będziesz trzymała Go za rękę,
Ale to ja pierwsza tuliłam Jego dłoń.
Będziesz z Nim szła przez miasto,
Ale ludzie będą moją postać pamiętać.
Będziesz całowała Jego usta,
ale to ze mną przeżył swój pierwszy pocałunek.
Będzie mu smutno, będziesz go pocieszać,
ale On będzie pamiętał, jak ja to robiłam ..
Przedstawi Cię swojej rodzinie,
Ale oni będą pamiętać moment, gdy mnie poznali.
Zostaniesz u Niego na noc,
ale oni będą widzieć, jakbym ja leżała.
Będziesz całowała Jego ciało.
Ale On wspomni, gdy ja to robiłam.
Będziesz Go bardzo mocno kochać!
Ale to ja pierwsza mu serce i dusze oddałam.
Będziesz próbowała zrobić coś oryginalnego,
ale to ja kiedyś się dla Niego pocięłam.
Będzie patrzył w Twoje oczy,
ale zauważy w nich mój kolor niebieski!
Będzie czuł Twój zapach,
ale podświadomie poczuje moje perfumy.
Będziesz go przedstawiać swoim bliskim..
Ale On nie będzie bał się, tak jak za pierwszym razem.
Będziesz z Nim spędzać dużo czasu,
ale jeszcze więcej ja z Nim spędzałam.
Nie wymażesz mnie z Jego wspomnień.
A gdy będzie kiedyś płakał,
przybiegniesz do Niego,
Ale on się odwróci, nie pytaj dlaczego,
Bo tam już będę ja ...
Sama dobrze wiesz, że o pierwszej miłości nikt nie zapomina... 





  'brakuje mi tych wieczorów, tych rozmów do drugiej, tego jak płakałam ze śmiechu, potrzebuję Twojego głosu, żeby nie było już tej ciszy. Ciebie mi brakuje.  




'(...)ten nocy prawie bylam martwa , a Ty zapytałes mnie , czy chce Ci coś powiedzieć . I wierz mi , ze chciałam . Chcialam Ci powiedzieć całą prawdę . Że umieram bez Ciebie , że już nie potrafie dłuzej widywać Cię dwa razy w tygodniu i czuję , że odkąd Cię poznałam , nie myślałam jeszcze o niczym innym niż o Tobie . Ale wiesz jak to jest , gdy tak bardzo chcesz komuś coś powiedzieć i czujesz , że nagle nie umiesz mówić ? Stoisz w bez ruchu , masz ściśnięte gardło i wszystkie słowa mieszają się ze sobą . Ale nie martw się , gdy tylko o swoje się z myślą, że nie znikniesz nagle z mojego życia , tak w pięć sekund , to obiecuje Ci , ze powiem Ci to wszystko . Opowiem , jak bardzo teskniłam, o tych nocach , kiedy nie spałam , by o Tobie myśleć , i jak nie odrywałam oczu od telefonu czekając kiedy napiszesz .  





Na środku ulicy, postawiła 50 tymbarków, po kolei otwierała każdy. Szukała, kapsla który, nie będzie myślał pozytywnie, kapsla, który ją zrozumie. uważasz, że znalazła? skończyła na pierwszym, pod którym narysowane było serce. 






`.uniosła czarne, długie, grubo pomalowane rzęsy kierując wzrok w Jego błękitne tęczówki. ' a co jeśli Ci powiem , że świat bez Ciebie nie ma sensu, nie ma żadnego punktu odniesienia ? ' - spytała z nadzieją w oczach. a On jedną , zwykłą odpowiedzią rozwiał wszelkie wątpliwości , mówiąc ' zawsze będę Twoim światem, i tym pieprzonym punktem odniesienia, cokolwiek byś przez to rozumiała Mała, pamiętaj'. wtedy też tusz zaczął się lekko rozmazywać po oczami, a na policzkach pojawił się łzy szczęścia, tego cholernego szczęścia, o które walczyła od tak dawna.






 Nie zapomnę tego dnia, kiedy obydwoje siedzieliśmy na balkonie. ty przeglądałeś albumy z moimi zdjęciami z dzieciństwa, a ja nie mogłam nacieszyć się toksyczną wonią twojej bluzy przesączoną zapachem, który tak ubóstwiam, otulającą moje ramiona. nie zapomnę tych tysięcy pocałunków składanych co trzy sekundy na mojej szyi i twoich zawstydzonych rumieńców i przerażonych oczu, kiedy mówiąc że w tej bluzie wyglądam strasznie seksownie i że ty się już o to postarasz żebym się niej zaraz pozbyła, zauważyłeś moją mamę stojącą w drzwiach pokoju, trzymającą tackę z ciastkami i gorącą czekoladą. nie zapomnę tych chwil, kiedy uważałam się za najszczęśliwszą osobę na świecie. 

  


 I won't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love





Man

1 komentarz: