niedziela, 18 marca 2012

Bądź tu i teraz. Po prostu tu i po prostu teraz. Bez oczekiwań i bez obaw, bez jutra i bez wczoraj, bez utrzymywania i bez odpychania. Z pełną przytomnością – tu i teraz.


TRACĘ KOLORY. TRACĘ WAŻNYCH DLA MNIE LUDZI. TRACĘ PEWNOŚĆ SIEBIE. TRACĘ WSZYSTKO. WSZYSTKO CO SIĘ DA, WSZYSTKO CO MIAŁAM. ŻYCIE PRZELATUJE MI PRZEZ RĘCE, A JA NIE MOGĘ GO ZŁAPAĆ...



Ilekroć wyrzekasz się czegoś, wiążesz się z tym na zawsze. 



  Można odejść od swoich miłości, lecz nie można zapomnieć, że się kochało. 



 Na tym świecie wszystko jest niesprawiedliwe... 



 Często ludzie wybaczają innym, tylko po to aby tamci wciąż byli cząstką ich świata. 



 Bo już nigdy nie będzie tak jak kiedyś, nawet gdybyśmy bardzo chcieli to naprawić. Zawsze będzie czegoś brakowało. 




 gdybyśmy wiedzieli, że do wyboru mamy tylko te drogi które wiążą się z cierpieniem, ze strachu stalibyśmy w miejscu. 




 Życie jest jedno lecz nie zawsze jest łatwe
na pewno warto żyć bo do czasu jest pięknie
lecz przyjdzie taki dzień że i w tobie coś pęknie 





 CZASEM PŁACZĘ, TRZYMAM SIĘ, MAM PRZYJACIÓŁ, CZASEM SIĘ GNIEWAM, DENERWUJĘ, KRZYCZĘ I ZŁOSZCZĘ, JESTEM W PORZĄDKU,  NIE CZEKAM, NIE MAM NADZIEI, NIE CHCE MIEĆ, IDĘ. 

 
Życie jest jedynie podróżą w nieznane.   







 Wszystko się powtarza.
Dopasowujemy się do zużytych formułek, uczymy się jak idioci już dawno wykutych ról. 




 Są osoby, które się pamięta, i osoby, o których się śni. 




 Wolę starannie rozważać szczęśliwą przeszłość, niż zadowalać się tą gówniana teraźniejszością. 






Jak dobrze byłoby zamieszkać w świecie, który nie ma wiele wspólnego z rozumem. Gdzie uczucia są wszystkim, poniżenie jest bardzo prawdopodobne, a tuż za rogiem czai się pustka.




 Nie rzucaj słów na wiatr, jeśli nie wiesz, dokąd je zaniesie.





 Dążenie do doskonałości potrafi czasem pokazać, jak bardzo jesteśmy niedoskonali. 




 Myśli, których się nie zdradza, ciążą nam, zagnieżdżają się, paraliżują nas, nie dopuszczają nowych i w końcu zaczynają gnić. Staniesz się składem starych śmierdzących myśli, jeśli ich nie wypowiesz. 





 Jakaś część ciebie wciąż we mnie żyje. Nawet gdybyś ty odszedł, ta część by została. Tkwisz we mnie. Jestem twoim odbiciem, ty jesteś moim, żadne z nas nie może już istnieć oddzielnie. 





 Kiedy człowiek się zakochuje, jego życie nieodwracalnie się zmienia i choćby nie wiedzieć jak się próbowało, to uczucie nigdy nie zniknie. 




 Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować, aby spełniać swoje marzenia. I starają się robić to jak najlepiej. 





 Jeśli ma się do dyspozycji całą wieczność, można przeszukać cały stóg siana poszukując tej jeden igły. 




 Są różne rodzaje dumy, ale możliwość spojrzenia wstecz na to, co zrobiłeś i wiesz, że to wciąż jest dobre lub ważne - to coś najlepszego. 





Wiesz , zawiódł mnie dzisiaj ktoś najbliższy . Ktoś komu ufałam bezgranicznie . Ktoś na kim teoretycznie mogłam polegać zawsze . Właśnie .. Teoretycznie... 






 Tysiące niesamowicie przejrzystych wspomnień przewijających się jak film w mojej głowie, który z każdym kolejnym haustem powietrza kuje w serce coraz bardziej. Dotyka je najgłębiej jak to możliwe dając uczucie wewnętrznego bólu, który w jakiś sposób zabija mnie całą. Osłabia każde uczucie, jakie zaprzątnie choć na chwilę moje myśli i tylko jedno z nich staje się silniejsze - tęsknota. Tęskniąc za wszystkim, co kiedyś było a teraz tego nie ma... 






 "i cierpię przez to, że nie potrafię czasem odwrócić się plecami do tych ludzi, którzy ranią mnie i mają mnie za nic ."



 Serce obawia się cierpień.
Powiedz mu, że strach przed cierpieniem jest straszniejszy niż samo cierpienie. I że żadne serce nie cierpiało nigdy, gdy sięgało po swoje marzenia... 






Miłość kpi sobie z rozsądku. I w tym jej urok i piękno.





 Człowiek może znieść bardzo dużo, lecz popełnia błąd sądząc, że potrafi znieść wszystko. 





 Jednak miłość nie daje i nigdy nie dawała szczęścia. Wręcz przeciwnie, zawsze jest niepokojem, polem bitwy, ciągiem bezsennych nocy, podczas których zadajemy sobie mnóstwo pytań, dręczą nas wątpliwości. Na prawdziwą miłość składa się ekstaza i udręka.






 Pamiętam każdą wspólnie spędzoną chwilę. A w każdej było coś wspaniałego. Nie potrafię wybrać żadnej z nich i powiedzieć: ta znaczyła więcej niż pozostałe.

 







Man

1 komentarz: