sobota, 29 września 2012

PAMIĘTAJ !

Nigdy się nie poddawaj!
Kiedy upadasz - wstawaj,
Błędy popełniają wszyscy,
I ja też, pamiętaj.
Nigdy nikt Cię nie zniszczy,
Nie masz się czego obawiać,
Świeci słońce, gdy przestaje padać deszcz.




 Jeśli chcesz księcia to zachowuj się jak księżniczka.
 Nie jak szmata




 Najważniejsze jest podejście, a dzisiaj mam złe. 



 lubię być egoistką, bo nikomu nie można ufać, nikt nie da mi gwarancji na przyszłość



 Zatrzaśnięto przed Tobą drzwi ? Są jeszcze okna.



 -ile razy można mówić słowo 'kurwa'?
- do usranej śmierci, 24 na dobę, KURWA. 



Lepiej być  w kajdanach z ukochanymi ludźmi, niż cieszyć się wolnością w samotności

łączy nas przeszłość, dziś i jutro i miłość do liter kiedy nie możemy usnąć




 Nigdy nie mów mi, że noszę wciąż głowę w chmurach, bo nie mam ochoty na rozmowy o bzdurach.

Pogubili się w tym życiu, które dało im popalić 
Ja też należę do nich, bo zdarzyło się nawalić

  
jesteś architektem moich snów, projektantem uśmiechu, wynalazcą szczęścia. 


  

 [...] miłość jest kombinacją podziwu, szacunku i namiętności. Jeśli żywe
 jest choć jedno z tych uczuć, to nie ma o co robić szumu. Jeśli dwa, to 
może nie jest mistrzostwo świata, ale blisko. A jeśli wszystkie trzy, to
 śmierć jest już niepotrzebna: trafiłaś do nieba za życia.



Bo ja, ja bez Ciebie nie mam szans, By tak przez cały czas, Wciąż do przodu iść pod wiatr, gonić świat.



moim, dobrym imieniem
nie wycieraj nigdy gęby




 Chwytam Cię za ręke i trzymam jak szczęście. jesteś mym życiem i wszystkim, co piękne.



  Czy Ty wiesz, co jest najpiękniejsze? Przeczytaj drugie słowo. 



Jedno spojrzenie wystarcza, by wiedzieć, w czyje oczy pragnie się spoglądać przez resztę życia.



zgubmy się we własnych uśmiechach. znajdźmy własną drogę pośród kropli deszczu. 
dojdźmy na kres świata. odkryjmy zagadkę początku i końca tęczy. nauczmy kochać własne serca. zerwijmy każdą czterolistną koniczynę. policzmy wszystkie gwiazdy na niebie.
 pokonajmy bezwzględne bariery rzeczywistości. 
Razem! 




 Widzę Cię w przyszłości ze mną, jako mojego męża. Widzę jak mamy problemy, jak się 
kochamy, jak mamy ciche dni, jak się uśmiechamy na widok naszego dziecka. Widzę, jak się
 kłócimy, jak podchodzisz do mnie i całujesz w szyję gdy robię Ci kolację, jak tulimy się do
 siebie, gdy spotyka nas tragedia. Widzę Cię przychodzącego z pracy, szczęśliwego na mój
 widok i wychodzącego z domu, trzaskającego drzwiami po sprzeczce. Chcę tego 
wszystkiego, raju i piekła na ziemii, łez i śmiechu z Twojego powodu. Tego wszystkiego, 
i każdej lepszej i gorszej rzeczy.
  
lovechuckb. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz