poniedziałek, 28 maja 2012

zawsze po burzy wychodzi słońce , a wtedy rodzi się tęcza . musimy pamiętać , że czasem musi być źle , aby potem docenić to , że jest coraz lepiej







obrażam się na życie, za to że dostałam takiego wielkiego kopa w dupe i nic mi sie nie układa. 






od kiedy wiem jak masz na imię, tak nazywa się całe moje życie.






wszyscy ranią. może nawet o tym nie wiesz, ale codziennie kogoś ranisz. słowem, gestem, 

coś, co dla ciebie wydaje się błahe dla kogoś innego może być wszystkim co ma. a ty, 

burzysz mu jego świat, który tworzył przez długi czas, budował, kawałek po kawałeczku.







Z nikim się nie ścigam, dlatego prowadzę.







Albo nie umiesz albo życie tak sprawiło, że o bólu nic nie powiesz i ukryjesz wszystko, 

nawet miłość.






mam przyjaciółkę,którą bez zastanowienia mogę nazwać " siostrą " . brata, który bez 

żadnych podstaw potrafi mi pomóc w każdej chwili. mam Jego, miłość, która stanowi dla 

Mnie wszystko. rodzinę, która jest oparciem. mam szczęście i na podstawie innych 

przeciwności, śmiało mogę powiedzieć " wygrałam w życie ' .






A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany : mimo tego ,że miłość zadaje ból , to ciągle 

kogoś kochamy.






właśnie teraz, właśnie wieczorem, gdy słucham muzyki, wszystkie wspomnienia wracają, 

wypełniają mi głowę, w skutek czego nie potrafię myśleć o niczym innym.





cofnęłam zegarek o godzinę wiem co to podróż w czasie, dziwko!






To co kiedyś było najważniejsze dziś zwyczajnie się nie liczy.








A "cześć" na ulicy bedzie szczytem Twych marzeń związanych ze mną .







Dorastając uczymy się, że nawet ta jedyna osoba, po której byś się nie spodziewał nigdy, 

że cię zdołuje, prawdopodobnie zrobi to. Będziesz miał złamane serce prawdopodobnie

 więcej niż jeden raz i silniej za każdym razem. Będziesz także łamał serca więc pamiętaj 

jak się czułeś, gdy twoje było złamane. Będziesz walczył z najlepszym przyjacielem. 

będziesz oskarżał nową miłość o rzeczy, które zrobiła poprzednia. Będziesz płakał, bo czas 

ucieka za szybko i być może stracisz kogoś, kogo kochasz. Więc rób za dużo zdjęć, śmiej 

się za często i kochaj jakbyś nigdy nie był skrzywdzony, ponieważ każde 60 sekund, które 

spędzasz smutny, to minuta radości, której nigdy nie odzyskasz.






Ostatnio nie jem, nie śpię, mam objawy depresji, nie wychodzę z domu, nie kontaktuję i 

nie wiem, co się dzieje na świecie. Prawdopodobnie powodem jest złamane serce, ale tego 

też nie mam siły stwierdzić.






Usiadł przed nią i układając dłoń na jej policzku uśmiechał się delikatnie. Wzrokiem 

przeszywał jej drobne, bezbronne ciało. Jednym gestem sprawił, że ponownie go 

pokochała. Bezgranicznie tak już na amen.







Najbardziej przygnębiające są te wieczory, kiedy siedzisz pod ciepłym kocem popijając 

gorące capuccino w swoim ulubionym kubku i zastanawiasz sie czy tak na prawdę go 

kochasz, czy to tylko złudzenie.







Wiesz czego mi brak? Poczucia bezpieczeństwa. Tej malutkiej myśli w głowie, która mówi 

mi, że jesteś i zawsze przy mnie będziesz, gdy stanie się coś złego.






Udawała , że wszystko gra. chodziła na zajęcia taneczne, spotykała się z przyjaciółmi, 

słuchała muzyki, wszystko jak co dzień. jednak gdy była sama sprawiała wrażenie 

zawiedzionej, naiwnej księżniczki, jej oczy krzyczały żalem, wprost tonęły w łzach. była 

smutna . nieogarnięta furia nie dawała jej spokoju. jej złamane serce nie chciało już żyć. 

więc bić przestało.






Witam w moim świecie. W którym złamane serce jest częstsze niż wschody słońca.






Powoli się zbliżał, Jego serce biło lekko, ale jej biło jakby zaraz miało złamać żebro.






Tęsknota Cie dobija, łapie w swoe sidła. Czujesz ten ciężar tylko on cię uskrzydla.





Przykro mi, lecz jestem z tych, którzy popełniają błędy.





Spójrz na Nią: ma więcej uroku w jednym trampku niż ty we wszystkich swoich tipsach.






oby nie wymyślili emotikony ' kocham cię ' bo nasze usta zapomną jak się te słowa 

wymawia.





 Czasami mam ochotę umówić się z życiem na ustawkę i je pokonać .






I to zajebiste uczucie kiedy wtuliłam się w jego klatkę piersiową czułam bicie jego serca.






They tell me let go
He is not the one
I thought I saw your potential
Guess thats what made me dumb
He don't want it
Not like you want it
Scheming and cheating
Oh girl, why do you
Waste your time
You know he ain't right




lovechuckb.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz