niedziela, 27 maja 2012

Niby idealny, ale w środku nieco pusto.


Porozmawiajmy o tym, jak ciężko jest zapominać.




Czuł coś do niej, ale nie potrafił tego okazać, bał się odrzucenia. Ona wariowała z miłości do niego, lecz zabrakło jej odwagi na jeden mały uśmiech. Skończyło się na niczym.



Wszyscy chcą czuć, że kogoś obchodzą.





Skoro pijemy za błędy... to Twoje zdrowie, skarbie .





a teraz moim marzeniem jest w końcu położyć się spać, ale przecież nie mogę, bo jest dostępny na gg.





jak ogarniesz mnie i moją psychikę, to wyjdę za Ciebie bez zastanowienia.




Jak chciałeś rozśmieszyć kolegów to trzeba było zdjąć gacie.





Nienawidzę gdy ktoś wypomina mi błędy, które sam popełnia.








wzbudzałeś we mnie zazdrość , nieograniczoną miłość , czułość , dzisiaj wyłącznie tęsknotę .




Chcę iść z Tobą w miejsce, gdzie pierwszy raz się spotkaliśmy





a gdybym znikneła , zauważyłbyś ?




myśleli, że umarłam. a ja tylko spałam. i pochowali mnie, pechowo





Mam nadzieje, że miło było Ci się mną bawić. Nie dziw się teraz, że mam Cię za nic.




i need you . i need you . i need you . i need you . i need you . KURWA, POTRZEBUJĘ CIĘ , WRÓĆ . -.-






gdybyśmy umieli tak kochać , jak umiemy nienawidzić .







gaszę cię jak peta i jesteśmy kwita.



moje hobby? kolekcjonerstwo. zbieram frajerów. tych dotkliwie raniących. jesteś wśród nich. zadowolony?




Pamiętasz mnie? Kiedyś ponoć znaczyłam dla Ciebie wszystko.




jesteś niewolnikiem własnego sumienia bo straciłeś wszystko i właśnie to doceniasz.






Nie mów że nie potrafisz kochać. Każdy potrafi. Nie każdemu się chce.







Nie lubię tych wieczorów, gdy skulam się pod kołdrą na łóżku, przytulam do poduszki i usiłuję opanować myśli, które rozwalają mi głowę






Nie gniewam się. ja po prostu mam dość, tych pieprzonych rozczarowań każdego dnia.






Zawsze, gdy spytają mnie o mój ideał, skłamię że nie wiem i pomyślę o Tobie.





Byliśmy dla siebie jedyną deską ratunku. Poręczą odgradzającą od przepaści.






I uświadamiasz sobie, jak bardzo kogoś kochasz, gdy nie umiesz opisać tego przy użyciu słów.






mnie nie kupisz. wybacz, kochanie nie jestem na sprzedaż, ale nie przejmuj się
i tak nie byłoby Cię na mnie stać.




Usuń z Facebooka : gotowe.
Zablokuj na gg : gotowe.
Usuń z telefonu : gotowe.
Usuń z serca : błąd.





nie wymagam, nie proszę. mam tylko nadzieję.





Pocałował Ją z nudów . Ona Go z miłości 




kłamał równie dobrze, jak całował .




I przysięgam o Tobie pamiętać nawet jak stracę pamieć.




Otwierasz rano oczy, unosisz powieki i w myślach pojawia się jedna myśl - Jego imię.





ja Ci wybaczę. wybaczę, bo zawsze to robię.





Dziś między wdechem, a wydechem. Między uderzeniem, a bólem.




Patrzyłam na Ciebie.. imponowałeś mi wszystkim .






Przytulając Ciebie, myślałam o Nim




Nie chce twoich łez, ale czasem mam ochotę na nie popatrzeć





Codziennie spotykam ludzi, których chętnie wymazałabym ze swojego dnia.





Miło jest patrzeć na Twój śliczny uśmiech i widzieć że jesteś szczęśliwy. 





To codzienny schemat, i uczucia, których nie ma.




Kiedy ktoś Cię kocha, wymawia Twoje imię inaczej.



zwykły szary dzień ludzie kolorują wódką.


widzisz go i nagle wszystko się zmienia .




On wierzył w miłość, one w coś czego nie mógł przełamać.



oddaj serce potrzebującym, Ty i tak go nie używasz.



moj anioł stroż stoi w kolejce w monopolowym.zaraz wraca.




Byłam, aż tak mało ważną osobą dla Ciebie, że wystarczyła Ci chwila by się mną pocieszyć, a potem zapomnieć ?





A wszystko to stało się między wschodem i zachodem tego samego słońca .




znowu, spóźniłam się na autobus, jadący do krainy szczęścia, miłości i reszty abstrakcji.




osobiście uważam, że miłość to patologia.





Weż żeś w końcu zainteresuj sie swoimi  potrzebami serca i ogarnij co czujesz





"my" nie mamy sensu.




A teraz spokojnie pomyśl, wyobraź sobie, jakby było gdybyśmy byli parą.



Kiedyś się z Niego wyleczę.




Więc nie mów, że nie umiesz mi wybaczyć ,bo nikt nie jest idealny,




Daję Ci buziaka słowami, bo odległość między nami nie pozwala ustami.




czasami zastanawiam się, co Bóg jarał stwarzając faceta.







zadzwoniłabym do ciebie i powiedziałabym ci jak się teraz czuję. ale płynące po policzkach łzy i zaciśnięte gardło nie pozwalają na taki hardcorowy wyczyn.



Poza nami jest ta miłość jedna, która nie istnieje bez nas./ Jula-Za każdym razem 




Lubię konkretnych ludzi, On taki jest.




Kiedy człowiek się zakochuje, jego życie nieodwracalnie się zmienia i choćby nie wiedzieć jak się próbowało, to uczucie nigdy nie zniknie.



Na górze róże,
Na dole bzy.
Miłości nie ma,
Jest Diablo 3






Można mieć wiele przyjaciół, ale bezgranicznie ufać tylko jednemu.




Z przyjacielem każda godzina mija jak minuta , a każda minuta bez przyjaciela mija jak godzina




_______________________________
lovechuckbspecjalniedlaCiebietenpost 

 Man

2 komentarze: