wtorek, 24 kwietnia 2012

Co z tego , że udajesz kogoś Szczęśliwego .. Skoro wcale nim nie Jesteś .

Nie znoszę go tracić . nie znoszę słuchać , że zasługuję na lepszego , bo ja nie chcę lepszego.. 




 Była bezsilna. Nie potrafiła mu powiedzieć, że znaczy dla niej więcej niż cokolwiek.


 Stała na krawędzi dachu siedmiopiętrowego bloku. Nie drgnęła ani razu odkąd tu przyszła. Nie płakała. Nie miała już siły płakać. Stała tak ze spuszczoną głową. Ciemne kosmyki włosów powiewały na wietrze wokół je bladej twarzy. Ta krótka chwila dla niej wydawała się wiecznością, tak jak wszystkie inne chwile, których nie spędziła z Nim. Te chwile od tygodnia była jej codziennością. On postanowił ją zostawić, bo poznał inną księżniczkę. Stwierdził, że to nie była miłość, tylko chwilowe zauroczenie. Dziewczyna miała przed oczami chwilę, kiedy On powiedział jej, żeby się obudziła, bo to nie jej bajka. Teraz przypominała sobie tą „swoją bajkę”, w której była cholernie szczęśliwa. Tak, była szczęśliwa... i wtedy po jej policzkach zaczęły spływać łzy. Dziewczyna zacisnęła pięści, podniosła głowę, popatrzyła w niebo, powiedziała po cichutku „kocham Cię”, zamknęła oczy i skoczyła. Ostatnia, krótka chwila jej życia zakończyła się upadkiem na chodnik. Wokół niej natychmiast zebrała się grópka ludzi. Wśród nich był On. Gdy rozpoznał twarz dziewczyny łzy napłynęły mu do oczu. Nagle w głowie usłyszał jej głos, który mówił :  „<wow>budź się, to nie twoja bajka”. Chłopak przerażony tym, co usłyszał zaczął biec. Nadal słyszał głos dziewczyny. Chciał przed nim uciec. Wbiegł na ulice prosto pod koła ciężarówki. Teraz już żadne z nich nie mogło obudzić się ze swojej bajki


 Mogę być Twoją księżniczką? Malutką dziewczynką w za dużych bucikach i na prawdę szczęśliwych oczkach? Z rozmazaną szminką i noskiem w czekoladzie? Czułą, delikatną, rozmarzoną i prawdziwą. Słodką jak cukierek. Mogę? 




 Każdy człowiek powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek byl nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje sie bardzo samotny. 




 Nie powiem jak mi cholernie Ciebie brak, bo nie ma takich słów na wyrażenie tego.. 





 Być Zrozumianą, 
Pokochaną, 
Nie Okłamywaną... 
Chce być chociaż 
RAZ... 




  Nawet nie wiesz jak mnie boli to co ukrywam nawet przed przyjaciółką, wmawiam jej, że cię nie kocham, ale ona wie, że nie mogę z tym się pogodzić. 






 czasami naprawdę trudno zapomnieć... 

a może to i dobrze że się tak stało... 





 mówił że jestem najpiękniejsza, że kocha, że na zawsze. mówił że tylko mnie i że do końca świata, mówił że ponad wszystko. - zawsze kłamał. 






 codziennie sama siebie podziwiam, że wytrzymuję to wszystko. jeszcze 




 Było - Minęło. ale ja tego ku*wa nie zapomnę 




 Skaż mnie na wieczne szczęście. Nie potrzebuje adwokata, nie będę się bronić... 





 “Nie potrzeba czasu by się zakochać, lecz potrzeba lat by wiedzieć co to miłość.”





 “I wciąż czekam na ten dzień, gdy wstanę,zobaczę za oknem słońce i wiadomość od Ciebie,jak bardzo tęsknisz, kochasz i potrzebujesz.”





 Tak się zastanawiam. Ile razy jeszcze się zawiodę na kimś na kim mi zależy. 






 W życiu nie ma nic ciekawego oprócz tych szczęśliwych i radosnych chwil ... Więc żyjmy chwilą , ciągle szczęśliwi , zapomnijmy o rzeczywistości , która nas tylko dołuje , . Żyj tak jak by nie było jutra . Niech Twoje całe życie będzie jedną pierdoloną chwilą ! 


 

Leżała na łóżku. Nic nie robiła tylko patrzyła w sufit. Nie miała już na nic ochoty, ani siły. Jej życie straciło sens kiedy on ją zostawił. Było to pare dni temu i od tego czasu dziewczyna przestała normalnie funkcjonować. Nic nie jadła, z nikim nie rozmawiała... całe dnie spędzała leżąc w łóżku i patrząc się w sufit. Rodzice strasznie się o nią martwili. Mówili, że nie warto marnować życie na takiego dupka, że jest jeszcze młoda i wkońcu znajdzie miłość swojego życia. Ona ani razu się na nich nie spojrzała. Jej twarz nie wyrażała żadnych uczuć. Pare dni później dziewczynę  z osłupienia wyrwał dźwięk sms’a. Resztkami sił sięgnęła po telefon i odczytała wiadomość, którą przysłał jej On : „ Kochanie, przepraszam Cię za wszystko. Popełniłem błąd. Chcę do Ciebie wrócić. Kocham Cię.” Kiedy skończyła czytać uśmiechnęła się, po czym jej ręka z telefonem bezwładnie opadła na łóżko. Przed oczami ujrzała twarz ukochanego, już po raz ostatni. Dziewczyna z uśmiechem na twarzy zamknęła oczy i umarła z wycięczenia. 






 Dobrze, że Cię poznałam... 
Lecz źle, że pokochałam...




 Drogi Pamietniku : Jestem na lozku w szpitalu, doktor mowi ze beda mnie operowac i moge tego nie przezyc. Potrzebuje nowego serca, potrzebuje rowniez kogos kto moglby mnie wesprzeć w tych trudnych momentach, ale moj chlopak jeszcze nie przyszedl.

Drogi Pamietniku : Oprecja skonczona, doktorzy mowia, ze wszystko poszlo zgodnie z planem, ze sie udala, ale ja nadal potrzebuje kogos kto mnie moglby wesprzec wtych trudnych chwilach, ale jego caly czas nie ma.

Drogi Pamietniku : Minal juz tydzien, wyszlam ze szpitala, wszystko ze mna wporzadku, moj chlopak nadal nie przyszedl wiec teraz postanowilam do niego pojsc, bo bardzo sie tym przejmuje.

Drogi Pamietniku : Bylam u niego, dlugo walilam w drzwi ale nie bylo nikogo, weszlam do srodka, drzwi byly otwarte i na stole byla kartka papieru ktora mowila:

“Kochanie, wybacz mi, ze nie moglem Cie wesprzec w tych trudnych momentach a tak wiem ze tego potrzebowalas. Chcialem zrobic ci prezent, moje serce juz dla mnie nie bije, ale jestem szczesliwy ze moge ci je dac, ze nadal zyje w Tobie .. Kocham Cie ..”




 Trudno jest się pogodzić z tym że trzeba będzie Kochać przyjaciela





 Chcę wyrządzić Ci krzywdę- Taką jaką Ty mi wyrządziłeś... Chcę Cię zranić- Tak jak ty mnie zraniłeś... Chcę zadać Ci ból- Taki jaki Ty mi zadałeś... Chcę Cię ośmieszyć- Tak jak Ty mnie ośmiszyłeś... Chcę Cie skrzywdzić- Tak jak Ty mnie skrzywdziłeś.... Chcę Cię zniszczyć- Tak jak Ty mnie zniszczyłeś... Chcę żebyś mnie pokochał- Tak jak ja Cię pokochałam...






 I zrozumiałam, że miłość przegrała 




  Czasami siedzę patrząc na twoje zdjęcie i zastanawiam się czy tobie również zdarza się o mnie myśleć . 




 Co mi po tym , że Kocham Ciebie jak nawet nie wiem czy Mnie Lubisz . 



 dlaczego pozwoliłeś , żebym się w tobie zakochała , skoro wiedziałeś , że nie chcesz ze mną być . ? -,-




 Ciągle tylko powtarzam w kółko to samo pragnąc żebyś w końcu to usłyszał. Jednak marzenie to jest zupełnie złudne, bo wciąż zachowujesz się, jakbym była tylko cichutkim szeptem własnych myśli zamkniętych w słoiku.




 dla twojej wiadomosci ja tez cierpie i mam uczucia . wiesz ? 






  To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia. 




 artystycznie rozpierdala mi się życie.



 Podziwiam tego, kto zaprojektował mój życiorys. Gratuluję wyobraźni 




 pozdrowienia z Wyjebanemamlandii !! 






 Chyba zbyt często zastanawiam się nad życiem, a najgorsze jest to, że zbyt często je niszczę. 








Man

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz