poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Obojętność to dziś podstawa. Sam mnie tego nauczyłeś.



Choć sobie obiecałam, że już nigdy o Nim nie pomyślę, to obietnicę złamałam. Bo ciągle myślę.



 Wszystko wiruje, gdy On na Nią patrzy.



 I może to wszystko robię dla Ciebie, i gdzieś tam jesteś, i o tym nie wiesz.





 Choć często niepewnie, a czasem tak trudno, wciąż warto próbować, nigdy nie jest za późno.




 Kiedyś miała marzenia. Wierzyła, że może się udać. Dążyła do celu. Nawet ufała ludziom. Czas przeszły dokonany. Bo ile wystarczy, aby to zmienić? Krótka odpowiedź. Zero wyjaśnień. Jedna osoba.




 Mimo młodego wieku wiedziała jakich spustoszeń może dokonać w człowieku samotność.





 Nie życzę Ci źle, wiesz, bo to nieładnie. Chciałabym tylko, żebyś nie dostał, tego czego najbardziej pragniesz.





 Głucha na jego kłamstwa, ślepy na jej miłość. 




  Dzięki Tobie już umiem nie szukać zbędnych mi złudzeń. Nie jestem naiwna, tak jak byłam dotychczas.





 Dziś znów mam tysiąc wspomnień i jedną twarz przed oczami.




 Wszyscy potrzebujemy kogoś, kto będzie tylko nasz.




 Z jednej strony chcę zapomnieć, a w drugiej na zawsze zachować w pamięci.






 Jak serce raz pokocha to rozum nigdy nie zapomni.




 “Życie jest ograniczone, ale miłość niewyczerpana...”




 Człowiek zawsze kocha warunkowo. Nie zawsze tylko potrafimy odgadnąć warunki.




 Tego co było już nie zmienisz, ale przyszłość należy do Ciebie.




  I coraz trudniej mi wierzyć w człowieka.





 Jestem gotowa zapomnieć o twoim zajebistym uśmiechu , ale pewnie gdybyś powiedział do mnie " kochanie " moje postanowienie poszło by się jebać .




 Jestem zmęczona walką o innych. Teraz usiądę i sprawdzę, kto będzie walczyć o mnie...





 Nie potrzebował pistoletu by mnie zabić, wystarczyło, że odpowiednio dobrał słowa.





 Wiesz czego pragnę? Żeby w końcu wszystko było okej. Żebym mogła zasypiać z myślą że jestem cholernie szczęśliwa, że już na drugi dzień znów będę mogła Cie zobaczyć, przytulić, złączymy swoje dłonie i powiemy ile dla siebie znaczymy. Bym mogła nosić twoją za dużą bluzę, która przesiąknięta będzie twoim zapachem. Byś śmiał się ze mnie gdy palnę jakąś głupotę, by siedząc Ci na kolanach bawił byś się moimi włosami. Po prostu bądź, zostań, i nie odchodź.









`Poszła w tamto miejsce. Usiadła na trawie. Wzięła głęboki wdech i ze łzami w oczach obiecała sobie, że zapomni... ` 




 Zabawne, że doceniamy ludzi dopiero wtedy, gdy już znikną z naszego życia .


 



 Teoretycznie Cię nienawidzę, praktycznie kocham. Teoretycznie, jesteś zwykłym dupkiem,  praktycznie - całym moim światem .




  Nie szukaj perfekcji . Naucz się żyć z myślą , że wady są częścią doskonałości .




Mam nadzieję , że przyjdzie taki dzień, w którym z czystym sumieniem będę mogła powiedzieć, że jesteś dla mnie nikim i żałuję tego jak bardzo mi zależało . 






Wiesz kiedy naprawdę kochasz? Kiedy się do Ciebie nie odzywa, odrzuca połączenia, a Ty nadal dzwonisz. Kiedy powoduje, że po Twojej twarzy spływają łzy, a Ty nadal chcesz z nim być. Kiedy budzisz się w środku nocy i masz ochotę napisać mu sms 'Kocham Cię' chociaż wiesz, że odczyta go dopiero rano. 





 ` może kiedyś znajdziemy się jeszcze raz we dwoje
w tym samym miejscu, o tej samej porze ... 





 i ta pieprzona perfidna sprzeczność uczuć. chcesz, tęsknisz, myślisz
i równocześnie nie chcesz, boisz się, i żałujesz. 






Wiesz jest ktoś kto o Tobie myśli codziennie. Jakieś 52149 razy na sekundę. Ktoś kto wstając rano przypomina sobie najlepsze chwile spędzone z Tobą w szkole. Ktoś kto idzie do szkoły z nadzieja, że dziś będzie jeszcze lepiej. Ktoś kto rozgląda się czy przypadkiem los nie chciał żeby ta osoba Cię spotkała.Tu i teraz. Jest ktoś kto rozgląda się na przerwach za Tobą , i na lekcjach modli się żebyś usiadł jak najbliżej niej. Ktoś kto wchodząc na GG pierwsze patrzy czy jesteś dostępny. Ktoś kto sprawdza 1000 razy dziennie telefon, czy czasem nie napisałeś. Jest ktoś kto słucha na okrągło Twojej ulubionej piosenki.Ktoś kto ogląda Twoje zdjęcia na nk/facebooku 1000000 razy . Bo jeden raz to za mało. Jest ktoś kto idąc spać myśli czy może być lepiej , niż jest. Bo jest tak zajebiście szczęśliwy . 





 mimo to, że nas już nie ma to zawsze możesz na mnie liczyć, bo ja w przeciwieństwie do Ciebie dotrzymuje obietnic. 




 Witam w moim świecie. W którym złamane serce jest częstsze niż wschody słońca. 





 z dnia na dzień coraz bardziej za Tobą tęsknię. brakuje mi Twojej obecności, Twojego ramienia, na którym zawsze rzewnie wylewałam łzy, Twej miłości skierowanej w moją stronę, serca, które ponoć miało być moje. w skrócie, generalnie brakuje mi Ciebie. osoby, która dla innych jest nikim, a dla mnie wszystkim. 




 kilkadziesiąt razy dziennie mówię do siebie. samotność? 




  i głupie serce,
które nie przestaje Cię kochać. 




 mógłbyś przy mnie być, bo jesteś wszystkim, czego teraz chcę. 




 Nie kochaj Go za rzeczy, które Ci obiecuje, ale za to, co naprawdę daje od siebie. 




 23416401649204756302047 ludzi na świecie, a ja cały czas chcę tylko Ciebie.




Być może jeszcze kiedyś spotkamy się przypadkiem na ulicy, spojrzymy na siebie z uśmiechem i na nowo się poznamy.




 Gdybyś mógł czytać w moich myślach, uwierz, po 5 sekundach byłbyś we łzach.


 



  A życie kiedyś da Ci mocny znak by je docenić. 



 Pamiętaj wydarzenia, które dają chęć istnienia. 




 Tracimy to o co walczymy, staramy się a i tak przegrywamy... 



 niby masz wyjebane, ale momentami zachowujesz się tak jakby ci zależało.




 I tak wiem, że nigdy nie wrócisz.




Nie żałuje, że Ci powiedziałam. Żałuję, że nie zrozumiałeś i że nie jesteś zbyt dojrzały na szczerość. 




Nie obiecuj, że wszystko będzie dobrze.
Obiecuj, że zrobisz wszystko by tak było. 





nieprzemyślane słowa i wszystko legło w gruzach. zamknij oczy, pozwól mi cofnąć czas.




Dzisiaj, całkiem przypadkiem zobaczyłam Twoje zdjęcie. Poczułam takie małe ukłucie, ale zajęłam się czymś innym i kompletnie zapomniałam. Tak kochanie, już nie jesteś królem mojego życia. Teraz ja rządzę swoim światem. 







Man

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz